معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۲ با شعار «ما متحدیم» و با اجرای برنامه‌های متنوع در استان اردبیل گرامی داشته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، سرهنگ جهان‌بخش عطایی، ظهر امروز در نشست خبری چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان اردبیل، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۲ با شعار «ما متحدیم» و با اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه در استان اردبیل گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان، پویش مشق احسان، اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، مسابقات فرهنگی، پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی و برپایی نمایشگاه رزمی و عملیاتی از جمله برنامه‌های شاخصی است که در طول هفته دفاع مقدس در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس امسال، ۱۸۴ پروژه آبرسانی روستایی به بهره‌برداری رسیده و پنج خانه محروم نی افتتاح و تحویل می‌شود.

طبق اعلام این مسئول برای بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی از قبیل سیل‌بند، ساخت خانه محروم، آسفالت‌ریزی، آبرسانی و تهیه جهیزیه که در هفته دفاع مقدس امسال در استان اردبیل افتتاح می‌شوند، ۱۷۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

عطایی از تحویل ۲۵۰ رشته جهیزیه به جوانان در راستای ازدواج آسان خبر داد و گفت: ۶۰ کیلومتر آسفالت‌ریزی و ترمیم و نوسازی مدارس با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسند.

وی گفت: اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب پنجم مهرماه برگزار خواهد شد.