پل هوایی بسیج در شعر اردبیل که بیشتر اهالی با آن خاطره دارند، با مجوز شورای ترافیک و در ادامه عملیات عمرانی پل بسیج تخریب شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر،  پل قدیمی بسیج که در بین مردم به پل هوایی معروف است و بیشتر اردبیلی‌ها با آن خاطره دارند، با مجوز شورای ترافیک و در ادامه عملیات عمرانی پل بسیج تخریب شد.

شهردار اردبیل در این خصوص به خبرنگاران گفت: «پل بسیج» به‌عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان اردبیل به‌طول ۸ کیلومتر احداث می‌شود که سعی می‌کنیم تا یک و نیم سال آینده تحویل مردم بشود.

وی افزود: پل قدیمی بسیج در ادامه عملیات عمرانی «پل بسیج»، تخریب و چهار مسیر جایگزین برای تردد خودرو‌ها مشخص شد.

طبق اعلام شهرداری اردبیل مسیرهای جایگزین به شرح زیر اعلام شده است: مسیر دوربرگردان ایجاد شده در مقابل ورودی فدک دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل جایگزین مسیر قبلی سرعین به وحدت شده است.

همچنین دوربرگردان ایجاد شده بر روی بزرگراه کمربندی، جایگزین مسیر اردبیل به سرعین و مسیر انحرافی بلوار شهید محمدزاده جایگزین مسیر سرعین به اردبیل و دوربرگردان روبروی شهرک نادری جایگزین مسیر وحدت به مرکز شهر شده است.

شهرداری اردبیل اعلام کرده است به دلیل احداث تقاطع غیرهمسطح و لزوم انسداد برخی معابر، شهروندان می‌توانند در صورت لزوم از مسیرهای جایگزین معرفی شده، استفاده کنند.

پل قدیمی بسیج از اولین پل‌های ساخته شده بعد از انقلاب اسلامی ایران در شهر اردبیل بود که روبه روی مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل احداث شده بود و معمولا از زمان احداث تا تخریب این پل از اولین اماکنی بود که ماشین عروس و داماد بر روی آن توقف می‌کرد و لحظه‌های ناب  از این لحظات ثبت می‌شد.

انتهای خبر/ ش