مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، استقرار جوی نسبتاً پایدار تا ظهر امروز در غالب مناطق استان اردبیل تداوم یافته و از عصر امروز تا اواخر هفته جاری، جوی نسبتاً ناپایدار در غالب مناطق استان حاکم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، سیاوش محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی استان اردبیل اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم استقرار جوی نسبتاً پایدار تا ظهر امروز در غالب مناطق استان اردبیل است.

وی افزود: آسمان در مدت مذکور صاف تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد خزری متوسط تا گاهی تند و در برخی نواحی همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از عصر امروز تا اواخر هفته جاری، جوی نسبتاً ناپایدار در غالب مناطق به‌ویژه نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل حاکم خواهد شد که علاوه بر افزایش ابرناکی، گاهی شاهد وزش تندبادهای لحظه‌ای و رگبار موقتی باران و رعدوبرق خواهیم بود.

محمدی با بیان این‌که تغییرات دمایی در طی مدت مذکور چندان قابل ملاحظه نخواهد بود، تصریح کرد: با توجه به احتمال تشدید شدت ناپایداری‌ها ناشی از شرایط فصلی و محلی، در برخی نقاط مستعد استان اردبیل احتمال اصابت رعدوبرق و بارش تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/