در تصادفات رخ‌داده در جاده‌های شمال استان اردبیل یک نفر جان باخت و بیش از ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، جاده‌های برفی اردبیل گرچه طبق آخرین اخبار تردد روانی دارد، اما جاده‌های شمال  این استان باز هم حادثه‌ساز شد؛ در بیست و هشتمین روز از دیماه ۱۴۰۲، تصادف دو خودروی پراید و زانتیا در جاده بیله‌سوار و  حوالی روستای دمیرچی حادثه تلخی را رقم زد و متأسفانه یک جوان جان خود را از دست داد و یک نفر نیز مصدوم شد.

تصادف زنجیره‌ای گرمی تلفات جانی نداشت 

در حادثه‌ای دیگر بعدازظهر امروز در جاده مه‌آلود گرمی به اردبیل، حوالی روستای قاسم قشلاقی، برخورد خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ موجب تصادف زنجیره‌ای در این محور شد؛ در این حادثه، هفت دستگاه خودرو خسارت دیدند.

و به گفته علیپور رئیس پلیس‌راه استان اردبیل در خبر ۲۳ اردبیل، این تصادف ۹ نفر مصدوم داشت که حال عمومی مصدومان خوب بوده و ۶ مصدوم از بیمارستان مرخص و طبق نظر پزشک سه مصدوم دیگر فردا از بیمارستان ترخیص خواهند شد.
رئیس پلیس‌راه استان اردبیل اعلام کرد: رعایت قوانین رانندگی مانع از وقوع تصادفات در جاده‌ای مه‌آلود و برفی می‌شود.

۱۱ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده گرمی به اردبیل

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به نقل از مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه، تصادف زنجیره‌ای محور گرمی، ساعت ۱۶/۴۰ امروز پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف خودروی پرشیا و پژو ۴۰۵ در جاده گرمی به اردبیل، سه‌راهی قاسم‌کندی، بلافاصله آمبولانس‌های ۱۱۵ و هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس این گزارش ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی شهرستان گرمی و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان ولایت گرمی منتقل شدند.

جاده‌های شمال استان اردبیل از جاده‌های حادثه‌خیز این استان است و تلاش‌ها برای ایمن‌سازی این محور با جدیت در حال انجام است، ولی باتوجه‌به اینکه اگر قوانین راهنمایی‌ورانندگی در جاده‌های استاندارد هم اگر رعایت نشود، سوانح تلخی را رقم می‌زد از همین رو است که کارشناسان توصیه می‌کنند در جاده‌های مه‌آلود و برفی اردبیل قوانین بیش از بیش رعایت شود.

انتهای  پیام/