مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از آغاز ثبت‌نام بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی با عنوان طرح ملی "همسفر تا بهشت" در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، حجت‌الاسلام محمدرضا مصلح نیا گفت: دانشجویانی که تاریخ رسمی عقد آنان در فاصله زمانی اول فروردین ۱۴۰۱ لغایت ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ باشد، مجوز ثبت‌نام از طریق درگاه اینترنتی خواهند داشت و ملاک شرکت در طرح ملی «همسفر تا بهشت» دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد (نه دانشجو بودن در زمان ثبت‌نام) است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: دفتر نهاد رهبری به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری به دنبال ترویج سبک زندگی درست است.
وی با بیان اینکه طبیعت، فطرت و شریعت با زبان رسا می‌گوید باید در متن زندگی هم کار کرد، هم درس خواند، هم ازدواج کرد و هم صاحب فرزندان سالم و شاداب شد، ادامه داد: هیچ‌کدام از این موارد مجوز به تأخیرانداختن دیگری نیست.
مصلح نیا افزود: ازدواج و همسرگزینی یا به عبارتی هم پرواز پیداکردن، مهم‌ترین انتخاب هر فرد است و بامحبت عاقلانه و دلی آرام می‌توان درس خواند و نیزهای فطری – جسمی را تأمین کرد و برای چنین بنده‌ای خداوند روزی‌رسان خواهد بود.
وی ادامه داد: دانشجویان علاقه‌مند به ورود به این طرح تا پایان آبان‌ماه با مراجعه به وبگاه ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به نشانی http://ezdevaj.nahad.ir ثبت‌نام کنند.

 

انتهای پیام/