سفر وزیر راه‌وشهرسازی برای اردبیلی‌ها علاوه بر ثمرات مفید که در زمینه جذب اعتبار و افتتاح‌ها داشت، از این لحاظ  مهم بود که بذرپاش خبر خوشی از به سرانجام رسیدن مطالبه اصلی مردم این استان داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، مهراد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز به اردبیل سفر کرد تا از نزدیک از طرح های راهداری و شهرسازی در این استان بازدید کند؛ این سفر  علاوه برای اردبیلی ها علاوه بر ثمرات مفید که در زمینه جذب اعتبار و افتتاح‌ها داشت از این لحاظ  مهم بود که بذرپاش خبر خوشی از  به‌سرانجام رسیدن مطالبه اصلی و ۲۱ ساله استان اردبیل داشته باشد، جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی  به استان اردبیل را در ادامه بخوانید.

 

وزیر راه‌وشهرسازی وارد اردبیل شد

با استقبال سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل، مهرداد بذرپاش، وزیر راه‌وشهرسازی برای پیگیری میدانی آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌آهن اردبیل – میانه و نهضت ملی مسکن، وارد اردبیل شد.

آغاز بهره‌برداری از ۶۶۰۰ واحد مسکونی در استان اردبیل

با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه‌وشهرسازی، سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل، نمایندگان مردم استان در مجلس و جمعی از مسؤولان، بهره‌برداری از ۶۶۰۰ واحد مسکونی شامل ۷۵۲ واحد شهری و ۵۸۴۸ واحد روستایی استان اردبیل در قالب‌های طرح ملی مسکن، بافت‌های فرسوده، خودمالکی و مسکن‌های روستایی آغاز و تحویل متقاضیان شد.

از این تعداد، ۲۱۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پیران شهرک اندیشه ۲ اردبیل، ۱۵۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پاریاب خیابان داروپخش اردبیل، ۱۳۰ واحد مسکونی به‌صورت خودمالکی در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و ۲۶۲ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی توسط خود متقاضیان و با مدیریت اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان اردبیل احداث شده است.

 

 

تعداد واحدهای در حال احداث نهضت ملی مسکن کشور به یک‌میلیون و ۹۳۰هزار رسید/ بازپرداخت وام نهضت ملی مسکن پلکانی می‌شود

مهرداد بذرپاش، وزیر راه‌وشهرسازی در جریان آغاز بهره‌برداری از ۶۶۰۰ واحد مسکونی در استان اردبیل، گفت: بیش از یک‌میلیون و ۹۳۰‌هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال ساخت بوده و بهره‌برداری بخشی از این واحد‌ها آغاز شده است.

بازدید وزیر راه‌وشهرسازی از طرح ۱۵هزار واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان اردبیل

مهرداد بذرپاش، وزیر راه‌وشهرسازی با همراهی سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل، نمایندگان مردم استان در مجلس و جمعی از مسؤولان، از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردبیل در شهرک شهید سلیمانی بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این طرح قرار گرفت.

بر اساس گزارش اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان اردبیل، شهرک شهید سلیمانی در ۶۴۵ هکتار زمین و در قالب ۱۵هزار واحد مسکونی، در یک جانمایی بی‌نظیر و به‌عنوان بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن با پیشرفت مناسب در حال اجرا است.

 نشست بررسی آخرین وضعیت تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل با حضور وزیر راه‌وشهرسازی

با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه‌وشهرسازی، سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل، نمایندگان مردم استان در مجلس و جمعی از مسؤولان، نشست بررسی آخرین وضعیت تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه برگزار شد.

بازدید وزیر راه‌وشهرسازی از ایستگاه راه‌آهن اردبیل

مهرداد بذرپاش، وزیر راه‌وشهرسازی با همراهی سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل، نمایندگان مردم استان در مجلس و جمعی از مسؤولان، از ایستگاه راه‌آهن اردبیل بازدید کرد.

بذرپاش: ۵هزار تن ریل مورد نیاز راه‌آهن اردبیل – میانه تأمین می‌شود

مهرداد بذرپاش، وزیر راه‌وشهرسازی در جریان بازدید از ایستگاه راه‌آهن اردبیل، از تعهد برای تحویل ۵هزار تن ریل مورد نیاز پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه جهت ریل‌گذاری و تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه خبر داد و گفت: هم‌چنین تا پایان سال ۷۰۰میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه اختصاص می‌یابد.

پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه در ایستگاه آخر/ با تمام توان در تلاش برای اتمام پروژه هستیم

سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل در نشست بررسی آخرین وضعیت تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه با حضور وزیر راه‌وشهرسازی، با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه، این پروژه را در ایستگاه پایانی تکمیل عملیات اجرایی دانست و بر تأمین نیازهای باقی‌مانده آن تأکید کرد.