معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دو پروژه راه‌آهن و پتروشیمی اردبیل در جریان سفر دوم رئیس‌جمهور به اردبیل طی چند ماه آینده به طور رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسن منصوری روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی اردبیل در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات عمرانی و اقتصادی مناسبی در استان اردبیل انجام شده و از مجموع ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر ریاست‌جمهوری در اردبیل تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان وارد این استان شده است.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده، دو پروژه راه‌آهن و پتروشیمی اردبیل در جریان سفر دوم رئیس‌جمهور به اردبیل طی چند ماه آینده به طور رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: شخص رئیس‌جمهور، رئیس سازمان برنامه، وزیر راه و شهرسازی، استاندار اردبیل و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیر هستند تا پروژه راه‌آهن اردبیل دراسرع‌وقت افتتاح شود؛ البته به مردم وعده داده بودیم که زودتر این پروژه به بهره‌برداری برسد؛ ولی به علت شرایط پیچیده پروژه و نیاز به منابع مالی زیاد کار به تأخیر افتاد.

وی گفت: جلسات مستمر در مجموعه معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری برای موضوع راه‌آهن اردبیل برگزار می‌شود و تلاش بر این است همان‌طور که ما وعده داده‌ایم این طرح دراسرع‌وقت تکمیل و افتتاح شود.

منصوری در بازدید از پروژه پتروشیمی اردبیل بیان داشت: مجموع سرمایه‌گذاری انجام شده برای این مجموعه حدود ۸ هزار میلیارد تومان است که بهره‌برداری از آن به‌صورت آزمایشی آغاز شده است .

وی تأکید کرد: رئیس‌جمهور مخصوصاً بر روی دو پروژه مهم راه‌آهن و پتروشیمی اردبیل هدف‌گذاری کرده‌اند و این پروژه‌ها در جریان سفر آتی وی به اردبیل رسماً افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/