مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: اگرحمایت سیاسگذاران باشد، ضریب خلاقیت و کارآفرینی در عرصه کارگری واحدهای تولیدی بیشتر خواهد شد. 

اصغر مناف زاده، مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار کلبه خبر،  اظهارداشت: نقش کارگر در تولید، اقتصادمقاوتی بر کسی پوشیده نیست و واقعیت این است که اکنون موتور محرکه اقتصادی در دست کارگران توانمند و خوش‌ذوق است.

وی تصریح کرد: با توجه به ورود کارگران تحصیلکرده به واحدهای تولیدی، شاهد رشد اقتصادی چشمگیر بویژه در حوزه دانش بنیان هستیم که اگرحمایت سیاسگذاران باشد و سیاست‌گذاری‌ها در این راستا انجام شود، ضریب خلاقیت و کارآفرینی در عرصه کارگری واحدهای تولیدی بیشتر خواهد شد.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل با اشاره به نقش تاثیرگذار قشر پرتلاش کارگر در طول دوران انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: تشکلات کارگری که بعد از انقلاب شکل گرفته اند از جمله انجمن صنفی کارگری و شوراهای اسلامی به صورت ساماندهی شده و نظامند در همه عرصه‌ها حضور تاثیر گذار دارند که قطعا با وجود کارگران کاربلد و خوش ذوق در واحدهای تولیدی، دستاوردهای چشمگیرتری را در حوزه اقتصادی شاهد خواهیم بود.

وی گفت: درجال حاضر در کارگاه‎های جشنواره ای که برگزارمی کنیم، کارگران نمونه و توانمند  واحدهای تولیدی به صورت مشارکتی قطعاتی  راکه قبلا از خارج یا سایر استان‌ها وارد میکردیم را بومی سازی کرده و طراحی و تولید می‌کنند که فعالیت‌های این تلاشگران قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ ش