دادستان مرکز استان اردبیل، از دستگیری سرکردگان باندهای شرارت اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، جلال آفاقی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر مهم دستگیری سرکردگان اراذل‌واوباش و باندهای شرارت اردبیل، گفت: نامبردگان طی یک عملیات پیچیده و حسب دستورات ویژه قضایی توسط سربازان گمنام امام‌زمان (عج) وزارت اطلاعات در مخفیگاه‌های خود واقع در تهران دستگیر شدند.

دادستان اردبیل ادامه داد: در پی اجرای طرح اخیر برای جمع‌آوری و دستگیری اراذل‌واوباش در اردبیل، نامبردگان بااحساس ناامنی در استان به دلیل تعقیب دادستانی از اردبیل پا به فرار گذاشته و متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی صورت‌گرفته و با وجود تمامی شگردها برای عدم امکان شناسایی و جابه‌جایی مرتب محل اقامت و تعویض مستمر خطوط ارتباطی نهایتاً تهران شناسایی و در چنگ قانون گرفتار شدند.

وی افزود: دادستانی اردبیل صیانت از امنیت و آسایش و آرامش مردم شریف و ولایت‌مدار استان را خط‌قرمز خود می‌داند و همان‌طور قبلاً به مردم وعده‌داده‌شده بود، نفرات اصلی گرداننده باندهای اراذل‌واوباش، نیز شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان اردبیل اظهار داشت: دو نفر از آنها بنام‌های (لف، س) و (س، ق) متهم درگیری مسلحانه اخیر منجر به قتل در منطقه چهارراه حسینیه اردبیل نیز هستند.

انتهای پیام/