معاون امور زیربنائی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل گفت: به علت نصب درز انبساط در پل داروپخش، لاین رفت این پل مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، نقی باقرزاده معاون امور زیربنائی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اردبیل ضمن قدردانی از صبر و شکیبانی شهروندان بابت مسدودی لاین رفت پل دارو پخش، اظهار کرد: با پیگیری‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نصب درز انبساط مدل (مدولار) پل دارو پخش بعد از ۴ سال در حال انجام است، البته پل مشکل فنی ندارد.
وی با بیان این‌که تا اتمام عملیات عمرانی لاین رفت پل مسدود خواهد شد، افزود: میدان وحدت، به‌عنوان جایگزین جهت عبور و مرور شهروندان مشخص شده است. همچنین بعد از اتمام درز انبساط لاین رفت، عملیات در لاین برگشت نیز آغاز خواهد شد.
معاون امور زیربنائی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اردبیل بیان کرد: درزهای انبساط در راستای جلوگیری از وقوع حوادثی و محافظت از عرشه پل‌ها در مقابل نوسانات دمایی، تسهیل عبور و مرور بر روی شکاف مابین قطعات دال مجاور و استحکام پل اجرا می‌شود.
باقرزاده با اشاره به این‌که در حال حاضر عملیات مرمت در حال انجام است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم انبساط پل دارو پخش را تا ۲۰ روز کاری به اتمام برسانیم و از صبوری شهروندان فهیم قدردانی می‌کنیم.
معاون امور زیربنائی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اردبیل با اشاره به هماهنگی با پلیس راهور از شهروندانی که از این مسیر تردد می‌کنند خواست تا ضمن رعایت به علائم ترافیکی و تابلوهای اطلاع‌رسانی از مسیر جایگزین استفاده کنند.

انتای پیام/