سخنگوی جبهه مردمی استان اردبیل: تاکنون جبهه مردمی وارد مصداق‌ها نشده تا در مرکز استان و شهرستانها فرد یا افراد خاصی به عنوان لیست جبهه معرفی شوند و هر ادعایی در این خصوص صرفا ادعاست نه واقعیت.

شهرام محمدی در جمع خبرنگاران با تکذیب شایعه ارائه لیست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: تاکنون جبهه مردمی وارد مصداق‌ها نشده تا در مرکز استان و شهرستانها فرد یا افراد خاصی به عنوان لیست جبهه معرفی شوند و هر ادعایی در این خصوص صرفا ادعاست نه واقعیت.

وی افزود: همه روندهای جبهه مردمی به طور مستمر اطلاع‌رسانی می‌شود و نیازی به تکذیبیه‌های مداوم وجود ندارد چرا که لیست رسمی جبهه نیز در موعد مقرر به اطلاع مردم خواهد رسید.

سخنگوی جبهه مردمی استان اردبیل با بیان اینکه هیچ عجله‌ای برای مشخص کردن لیست انتخاباتی وجود ندارد، گفت: جبهه مردمی نه اسیر نام‌ها می‌شود و نه استعدادهای موجود خود را نادیده می‌گیرد بلکه تلاش دارد با اقدام منطقی، به دور از هیجانات کاذب و زودگذر و برمبنای اصول، منافع و واقعیت‌ها تصمیم مناسب و قابل قبولی را اتخاذ کند.

محمدی بیان داشت: شاخص های چهل‌گانه امتیازدهی برای تعیین کاندیداهای جبهه، تدوین و نهایی شده و از این‌رو برای‌ ورود به مرحله امتیازدهی به داوطلبان احتمالی و فعال، روندی مصوب گردید و این روند به زودی آغاز می‌شود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با ابراز تشکر از گروه‌های متعدد مردمی، فعالان اجتماعی و تشکل‌های سیاسی که همراهی صمیمانه‌ای با جبهه مردمی دارند، تصریح کرد: هرجریان یا گروهی بخواهد کوچکترین خدشه‌ای در روند وحدت نیروهای مردمی و انقلابی ایجاد نماید مورد پذیرش مردم قرا نمی‌گیرد.

انتهای پیام/