چهار روز پس از سفر وزیر راه و شهرسازی به اردبیل، امروز معاون اجرایی رئیس‌جمهور وارد اردبیل شد و گفت: راه‌آهن اردبیل طی چند ماه آینده و در سفر آتی ردیس جمهور، تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر،  چهار روز پس از سفر وزیر راه و شهرسازی به اردبیل، امروز معاون اجرایی رئیس‌جمهور وارد اردبیل شد.

بازدید از مجتمع پتروشیمی اردبیل، بازدید از پروژه ۵۰۰ تختخوابی بیمارستان نجف‌زاده و بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن اردبیل از جمله برنامه‌های  سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور به اردبیل اعلام شده بود.

همچنین سفری کوتاه به مشگین‌شهر و شرکت در نشست جمع‌بندی و پیگیری مصوبه‌های سفر از دیگر برنامه‌های منصوری در این سفر یک‌روزه به استان اردبیل است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور وارد اردبیل شد

با استقبال سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان استان، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور برای پیگیری میدانی تعدادی از پروژه‌های استان، وارد اردبیل شد.

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از پتروشیمی نمین

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور با همراهی سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل و تعدادی از مسؤولان، از مجموعه پتروشیمی نمین بازدید کرد و به‌صورت میدانی پیگیر رفع مسائل‌ این مجموعه شد.

استاندار اردبیل در جریان این بازدید با اشاره به مشکلات مربوط به افت فشار گاز در حوزه صنعتی و خانگی استان، گفت: خط دوم انتقال گاز به استان در دست اجرا است که تکمیل این پروژه علاوه بر رفع مشکل افت فشار گاز استان اردبیل در حوزه‌های صنعتی، خانگی و گلخانه‌ای، گام مهمی در پیشرفت صنعتی و کشاورزی خواهد بود.

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از واحد تولید پروفیل آرتا در نمین

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور با همراهی سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل و تعدادی از مسئولان، از واحد تولید پروفیل آرتا در نمین بازدید کرد و مسائل این واحد را به‌صورت میدانی مورد بررسی قرار داد.

 

منصوری: تکمیل راه‌آهن و پتروشیمی تا سفر رئیس‌جمهور به اردبیل/ اقدامات عمرانی و اقتصادی مناسبی در استان اردبیل انجام شده است

 

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان پیگیری میدانی مسائل تعدادی از پروژه‌های استان گفت: با تلاش‌‌های انجام‌شده، قرار است در سفر استانی چند ماه آینده رئیس‌جمهور به اردبیل، بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌آهن اردبیل – میانه و پتروشیمی نمین آغاز شود.

 

 

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از واحد تولید ام.دی.اف آرتا در نمین

در بازدید محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور با همراهی سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل و تعدادی از مسؤولان از واحد تولید ام‌.دی.اف آرتا در نمین، مسائل این واحد به‌صورت میدانی پیگیری شد.

منصوری: تکمیل راه‌آهن و پتروشیمی تا سفر رئیس‌جمهور به اردبیل/ اقدامات عمرانی و اقتصادی مناسبی در استان اردبیل انجام شده است

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان پیگیری میدانی مسائل تعدادی از پروژه‌های استان گفت: با تلاش‌‌های انجام‌شده، قرار است در سفر استانی چند ماه آینده رئیس‌جمهور به اردبیل، بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌آهن اردبیل – میانه و پتروشیمی نمین آغاز شود.

 

بازدید میدانی معاون اجرایی رئیس‌جمهور از پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور با همراهی سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل و تعدادی از مسؤولان، از پروژه بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل بازدید کرد و مسائل و نیازمندی‌های این پروژه را به‌صورت میدانی مورد بررسی قرار داد.

منصوری: ۴۵۰۰میلیارد تومان از اعتبارات سفر نخست رئیس‌جمهور به استان اردبیل تزریق شده است/ اهتمام ملی برای تکمیل بیمارستان نجف‌زاده

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از بازدید از پروژه بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل، با بیان اینکه در سفر نخست ریاست جمهوری به استان اردبیل بیش از ۶۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب شد، از تزریق بیش از ۴۵۰۰میلیارد تومان از این اعتبارات در ۲ سال گذشته خبر داد.

نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل

با حضور محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان، نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به استان در استانداری اردبیل برگزار شد.

 

دیدار و گفت‌وگوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور با نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور با همراهی سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان، با آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

منصوری: استان اردبیل تبدیل به کارگاه عمرانی شده است

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به استان با بیان اینکه استان اردبیل با تلاش مسؤولان محلی به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، گفت: تأمین منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان اردبیل از طریق منابع مختلف در دستور کار است.

انتهای خبر/ ش