همه با هم ۹ دی ۸۸ را به کوری چشم معاندان و بدخواهان نظام و انقلاب تکرار می کنیم و تو دهنی محکمی را بر دهان دشمنان داخلی و خارجی نظام می زنیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، ✍حمید حمیدی کیا/ در این ایام که دشمنان داخلی و خارجی نسبت به راه اندازی فتنه ای دیگر چشم دوخته اند و از اعتراضات مردمی نسبت به وضعیت اقتصادی و گرانی های اخیر که نتیجه بی تدبیری های عده ای کوته فکر و منفعت طلب است ، سو استفاده نمایند ، انتظار می رود ملت شریف و غیور ایران اسلامی با حفظ اتحاد و همبستگی خود ضمن هوشیاری و بصیرت سیاسی در تجمعات غیرقانونی شرکت ننمایند چرا که این تجمعات غیرقانونی هزینه های سنگینی را بر کشور و مردم تحمیل می کند و علاوه بر آن خوراک تبلیغاتی و سو استفاده برای دشمنان نظام و انقلاب فراهم می کند.

در اینکه مشکلات اقتصادی نظیر بیکاری ، گرانی و رکود در جامعه بیداد می کند شکی نیست که این مشکل و معضل از طریق مجاری قانونی نظیر مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان مجلس قابل پیگیری است و قابل طرح است که مسئولین امر را جهت پاسخگویی به وضعیت های پیش آمده وخیم اقتصادی فراخوانند و برای برون رفت از این بحران چاره اندیشی نمایند تا مشکلات اقتصادی مردم نه در شعار بلکه در عمل حل گردد .

انتظار می رود نمایندگان ملت توجه ویژه ای به مطالبات مردمی داشته باشند تا دولتمردان نیز برای حل و رفع این مشکل مردم احساس تکلیف نمایند .
از مردم شریف و زحمتکشی که از وضعیت پیش آمده همچون مقام معظم رهبری که همیشه گلایه ها و مطالبات اقتصادی اش را بر دولتمردان گوش زد می کرد و در تعیین سیاست های کلی نظام هم اولویتشان معیشت مردم بود ، انتظار می رود با عزم و اراده ای راسخ در گردهمایی بزرگ ۹ دی که تجدید میثاق با ولایت و رهبری است شرکت نمایند تا نسخه های شوم و آدرس های غلطی که دشمنان مردم ، نظام و انقلاب برای ما می پیچند با روحیه جهادی و انقلابی باطل شود .
بی شک با درایت رهبری فرزانه انقلاب و تلاش مسئولین و پیگیری های قانونی شما مردم شاهد این خواهیم بود که مشکلات اقتصادی حل شود تا مردم در سایه این امنیت گرانبهای ایران اسلامی با آرامش و آسایش زندگی کنند .
برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب همه با هم به این گردهمایی باشکوه ۹ دی می آییم تا به دشمن نشان دهیم با وجود مشکلات در کشور ما همچنان پشت ولایت فقیه ایستاده ایم و به هیچ فتنه گر و عربده کشی که امنیت جامعه و مردم را به خطر می اندازد؛ اجازه عرض اندام نخواهیم داد تا از مسائل خانوادگی یک کشور سو استفاده نماید .

تکرار می کنم

همه با هم ۹ دی ۸۸ را به کوری چشم معاندان و بدخواهان نظام و انقلاب تکرار می کنیم و تو دهنی محکمی را بر دهان دشمنان داخلی و خارجی نظام می زنیم .

انتهای پیام/

  • نویسنده : حمید حمیدی کیا