نایب رئیس نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از پرداخت بخشی از بدهی ۲۰ زندانی جرایم مالی و غیرعمد توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، یوسف خدادادی عصر امروز در جمع خبرنگاران از پرداخت  بخش از بدهی ۲۰ زندانی جرایم مالی و غیرعمد توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال خبر داد و گفت: همزمان با ایام عزاداری شهادت فاطمه (س)، کریم انصاری فرد فوتبالیست اردبیلی با همکاری بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، با پرداخت بخشی از بدهی ۲۰ زندانی جرایم مالی و غیرعمد، آنها را آزاد کردند.

وی افزود: مبلغ محکومیت این زندانیان ۸۶ میلیارد و ۸۷۹ میلیون ریال بود.

نایب رئیس نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل تصریح کرد: در سالجاری ۱۵۳ تَن از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شده اند که مبلغ بدهی آنان ۷۰۹ میلیارد ریال بود.

وی در خصوص جزییات پرداخت بدهی ۱۵۳ زندانی آزاد شده در طی سالجاری در استان اردبیل گفت: از کل مبلغ بدهی این زندانیان،  ۱۶۷ میلیارد ریال از ناحیه شاکیان گذشت شد و ۷۷میلیارد ریال آورده مددجویان، ۳۱۹ میلیارد ریال از محل حکم اعسار دادگستری‌های استان، ۲۴ میلیارد ریال از ستاد دیه کشور،۴۳ میلیارد ریال از ستاد دیه استان و بیش از ۷۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی تامین و پرداخت شده است.

انتهای پیام/