مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از صدور ضمانت نامه بانکی ماده ۵۶ برای مسیر سربند - مشگین‌شهر خبر داد و گفت: بهسازی و تعریض ۲۰ کیلومتر این جاده و تبدیل آن به بزرگراه با تامین اعتبارات لازم در دست اجرا است.

محبوب حیدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده برای تعریض و آسفالت مسیر ۲۰ کیلومتری سربند- مشگین‌شهر اظهار کرد:عملیات آسفالت هفت کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده و ۱۳ کیلومتر باقی‌مانده هم در اختیار پیمانکار گذاشته شده که پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده عملیات اجرایی این طرح تکمیل شود.

وی همچنین از صدور ضمانت‌نامه بانکی ماده ۵۶ ( منابع مالی ) مسیر سربند – مشگین شهر خبر داد و گفت: حدود ۱۶ ماه پیگیر تامین منابع مالی مسیر سربند – مشگین شهر بودیم که با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مربوطه ضمانت نامه بانک ملت از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: برای تامین منابع مالی مورد نیاز این مسیر، بانک ملت نیز باید مجوز ماده ۲۲ ( تامین منابع مالی) بانک مرکزی را اخذ کرده و وزارت راه و شهرسازی قرارداد مربوطه را برای اختصاص منابع مالی امضا کند تا با تخصیص آن طرح بهسازی سربند- مشگین شهر در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی درباره مطالبات پیمانکار طرح احداث باند دوم مسیر سربند – مشگین شهر هم گفت: برای پرداخت مطالبات پیمانکار طرح، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق ماده ۵۶ و کمک مالی بانک ملت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/