معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: پویش «یلدای مهربانی» از چند روز قبل شروع شده تا در قالب آن کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در فرصت باقیمانده تحویل ایتام و نیازمندان شود.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جلیل قدیمی اظهار کرد: پویش «یلدای مهربانی» از بیستم آذرماه شروع شده تا در قالب آن کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در فرصت باقیمانده تحویل ایتام و نیازمندان شود.

وی خاطرنشان کرد: در فرهنگ ایرانیان، شب یلدا فرصتی برای همنشینی و مهربانی و تقسیم شادی‎ها است و بر اساس سنت پسندیده ایرانیان در قالب این پویش، سعی می‌کنیم تا با رفع نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت فرصت مهربانی و تقسیم شادی را برای آنها مهیا کنیم و در طولانی‌ترین شب سال، لبخند را در چهره‌شان بنشانیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: ایتام و خانواده‌های نیازمند چشم‌انتظار مهربانی‌هایی هستند تا طولانی‌ترین شب سال را به شادی سپری کرده و بتوانند زمستان پیشرو را با مهر و محبت بگذرانند.

وی گفت: هم‌وطنان و هم استانی‌ها در چند روز باقیمانده به این آیین پسندیده ایرانیان فرصت دارند تا با پرداخت مبالغ و کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ به نام وجوهات امانی کمیته امداد استان اردبیل در این پویش مشارکت کنند.

قدیمی یادآور شد: از طریق سکوی «بله» و با همکاری بانک ملی، شرایطی مهیا شده تا هم استانی‌ها واریزی خود را انجام دهند تا با مشارکت خانواده‌ها بتوانیم بخشی از نیازمندی جامعه تحت حمایت کمیته امداد را تدارک دیده و در این ایام تقدیم آنها کنیم.

انتهای پیام/ ش