در آستانه انتخابات خانه ملت ولی اسماعیلی، کاندیدای انتخابات مجلس و نماینده گرمی در دوره هشتم، سعید پیرزاده گرمی، روزنامه نگار و فعال برجسته فضای مجازی را به عنوان دستيار ويژه و مشاور خود در امور رسانه و مطبوعات انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،در آستانه انتخابات خانه ملت و با داغ شدن فضای تبلیغاتی، ولی اسماعیلی، کاندیدای انتخابات مجلس و نماینده گرمی در دوره هشتم، سعید پیرزاده گرمی، روزنامه نگار و فعال برجسته فضای مجازی را به عنوان دستیار ویژه و مشاور خود در امور رسانه و مطبوعات انتخاب کرد.

متن حکم ولی اسماعیلی برای سعید پیرزاده به این شرح است: جناب آقای سعید پیرزاده گرمی؛ با عنایت به سوابق درخشان و ارزنده ی شما در رسانه های ملی و استانی حضرتعالی را بعنوان دستیار ویژه و مشاور خود در امور رسانه و مطبوعات انتصاب می نمایم، امید است در راستای اهداف گام دوم انقلاب در انجام وظایف محوله در چارچوب قانون و شرع مقدس اسلام موفق باشید.

ولی اسماعیلی
نماینده دوره هشتم و کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،سعید پیرزاده عضو کمیته فضای مجازى شورای ائتلاف جبهه مردمی کشور، مدیر رسانه هاى نوین خبرگزارى آنا و شبکه هاى اجتماعى شبکه خبر است که سابقه سردبیری معاونت شبکه هاى اجتماعى باشگاه خبرنگاران جوان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/