دبیر نسرا استان اردبیل از برگزاری دوره آموزش سوادرسانه ای ویژه دانشجویان استان اردبیل در سامانه آموزش مجازی نسرا خبر داد.

سمیه شاهی دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب  اسلامی در استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار کلبه خبر، از برگزاری دوره آموزش سوادرسانه ای ویژه دانشجویان در سامانه آموزش مجازی نسرا(lms.nasraa.ir ) خبر دادو گفت: این دوره مجازی آفلاین از یکم تا ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان طی این مدت می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز فیلم جلسات را مشاهده کنند.

وی  انواع رسانه و تفاوت‌های آن، نسبت رسانه و قدرت ، ۶ ساخت تربیتی، رژیم مصرف رسانه ، آداب مصرف رسانه و خانواده  را از جمله سرفصل های ارائه شده در دوره آموزش سوادرسانه ای ویژه دانشجویان استان اردبیل دانست و تاکید کرد: در عصر ارتباطلات و اطلاعات فراگیری مهارت سواد رسانه برای همه و بویژه دانشجویان از اهمیت زیادی برخوردار است.

دبیر نسرا استان اردبیل تصریح کرد: برای ثبت نام در این دوره ابتدا باکلیک برروی عضویت، در سامانه مجازی نسرا ثبت نام کرده و حتما شعبه آموزش خود را “آموزش اردبیل” انتخاب بفرمایید.

وی افزود: سپس با ورود به سامانه lms.nasraa.ir بر روی ورود و عضویت فراگیران کلیک کرده و نام کاربری و رمز خود را وارد و در قسمت تقویم آموزشی در دوره “سواد رسانه ای برای دانشجویان استان اردبیل”ثبت نام کنید.

شاهی تصریح کرد: شرکت کنندگان جهت مشاهده محتوای دوره وارد پرتال خود شده و برروی دایره زردرنگ سامانه یادگیری الکترونیکی کلیک کنند.

وی گفت: در صورت هر گونه مشکل، با آیدی با ارتباط با ما صفحه تلگرامی نسرا  اردبیل (https://t.me/Lmsard) ارتباط برقرار کنید.

انتهای پیام/