معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت:بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی نجف زاده اردبیل با پیگری های انجام شده و تامین اعتبار لازم تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، فرزاد قلندری در جریان بازدید از محل پروژه بیمارستان نجف زاده اظهار کرد: طرح این بیمارستان از ۲۵۰ تخت خواب به ۵۰۰ تخت خواب افزایش یافته و نقشه های کلی آن نیاز به اصلاح از سوی وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری و پیمانکار پروژه داشته که در چند روز آینده سرعت کار و عملیات اجرایی افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه طرح و اصلاح نهایی نقشه های اجرایی ابلاغ شد، افزود: طرح بیمارستان از ۲۵۰ تختخوابی به ۵۰۰ تختخوابی افزایش یافته و نیاز به تغییر و اصلاح نقشه داشت که خوشبختانه در اسرع وقت انجام شده و از سوی سازمان مجری پروژه عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده با قوت بیشتر در طی چند روز آینده ادامه می یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل افزود: ۳۰۰میلیارد تومان هزینه ساخت این پروژه از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان اردبیل و از منابع وزارت راه و شهرسازی تامین می شود.

وی گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان از محل سفر و ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر از منابع وزارت راه و شهرسازی برای این پروژه تامین شده است‌.

فرزاد قلندری ساخت این بیمارستان را برای استان ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه نیاز اردبیل به تخت های بیمارستانی در بخش های تخصصی زیاد است، بنابرین احداث بیمارستان حداقل۵۰۰ تخت خوابی در این استان ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: استانداری اردبیل جهت تامین منابع و تسریع در روند اجرا نهایت تلاش خود را خواهد کرد ،این پروژه حداقل تا دو سال آینده افتتاح و در اختیار شهروندان و کادر پزشکی استان قرار گیرد‌.