سرپرست روابط بین الملل فدراسیون والیبال از مسئولین و شهروندان اردبیلی به دلیل میربانی بسیار مناسب از لیگ ملت های والیبال 2019 تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،مریم حسابی سرپرست روابط بین الملل فدراسیون والیبال، اظهار کرد: میزبانی اردبیل در هفته چهارم لیگ ملتهای والیبال ۲۰۱۹ شایسته تقدیر بود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل هم دارای اماکن اقامتی مناسب و هم ورزشگاه زیبا است گفت: مردم اردبیل بسیار میهمان نواز هستند و در طول برگزاری مسابقات ازهرلحاظ مهربانی خود را اثبات کردند.

سرپرست روابط بین الملل فدراسیون والیبال اظهار کرد: جوانان اردبیلی دارای استعداد فراوانی هستند و امیدوارم با برنامه ریزی مناسب ازاین جوانان در رویدادهای دیگر به نحو احسن استفاده شود.

حسابی با بیان اینکه استان اردبیل در دو رویداد والیبالی گذشته هم نشان داد میزبان شایسته ای برای رویدادهای مهم بین المللی است گفت: امیدوارم با توجه به سابقه و تجربه این استان در میزبانی از مسابقات بزرگ، در آتی نیز شاهد میزبانی اردبیل از رویدادهای بین المللی در رشته های مختلف ورزشی باشیم.

وی اظهار کرد: قطعا میزبانی مسابقات بزرگ،میتواند فرصتی مناسب و ارزشمند برای توسعه ورزش در اردبیل باشد.

حسابی همچنین با تشکر از استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هییت والیبال که نهایت همکاری را در برگزاری این مسابقات داشتند، گفت: ازنظر بین المللی هم، ناظران فدراسیون جهانی از شرایط زیرساختی راضی بودند.

وی افزود: برای برگزاری بهتر مسابقات و برقراری نظم بین مسئولان محلی و مسئولان برگزاری مسابقات ، قرار بود مسیولان فدراسیون جهانی هرروز جلسه ای ویژه برگزار کنند اما ازآنجا که برگزاری مسابقات، منظم و همکاری بین اعضا خوب بود که این جلسه فقط درروز اول در دو نوبت صبح و بعدازپایان بازی ها درروز اول برگزار شد و دربقیه روزها -بخاطر رضایت ناظران- نیازی به برگزاری این نشست ها احساس نشد.

انتهای پیام/