مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیلگفت: با توجه به احتمال بارش پراکنده برف و باران در محور‌های استان، رانندگان احتیاط کنند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، کلیم اله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران گفت:جاده‌های استان به علت بارش‌های پراکنده برف و باران لغزنده است و با توجه به احتمال تداوم بارندگی‌ها، رانندگان حتماً حین تردد در راه‌های استان احتیاط را رعایت کنند.
وی با اشاره به بارش‌های پراکنده برف و باران از ساعات ابتدایی امروز در استان اردبیل اظهار کرد: تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و گزارش‌های راهداران مستقر در راه‌های استان حاکی از این است که در حال حاضر تمامی محور‌های استان باز بوده و تردد در این محور‌ها جریان دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه‌کرد با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی استان، احتمال بارش پراکنده برف و باران در ساعات پیش رو در محور‌های استان وجود دارد و رانندگانی که قصد تردد در راه‌های استان را دارند حتما ضمن داشتن تجهیزات مورد نیاز با احتیاط و سرعت مطمئنه تردد کنند.
وثوقی گفت: در حال حاضر در محور مشگین شهر – اهر بارش باران و در محور‌های اردبیل – آستارا و اسالم- خلخال مه گرفتگی گزارش شده است.
به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل محور‌های استان فاقد انسداد شریانی و غیر شریانی است.

وی با اشاره به استقرار راهداران در تمامی راه‌های استان اردبیل، از شهروندان خواست قبل از سفر، ضمن تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/