معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: منطقه مغان، به ویژه شهرستان گرمی که علی رغم ظرفیت های بالا در حوزه کشاورزی و دامپروری، همچنان از محرومیت رنج می برد، می تواند مقصد مناسبی برای سرمایه گذاران، برای ایجاد صنایع تبدیلی و احداث مجتمع های مدرن دامپروری و کشاورزی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، بهروز ندائی ظهر امروز در دیدار با نماینده وزارت دفاع، اظهار داشت : منطقه مغان، به ویژه شهرستان گرمی که علی رغم ظرفیت های بالا در حوزه کشاورزی و دامپروری، همچنان از محرومیت رنج می برد، می تواند مقصد مناسبی برای سرمایه گذاران، برای ایجاد صنایع تبدیلی و احداث مجتمع های مدرن دامپروری و کشاورزی باشد.

وی ضمن اشاره به وجود منطقه ویژه اقتصادی نمین افزود: مناطق ویژه، امتیازات بسیار خوبی برای سرمایه گذاران دارند که علاوه بر ایجاد انگیزه در سرمایه گذار، می تواند با فراهم کردن زیرساخت های لازم، توجیه اقتصادی بالایی برای آنها داشته باشد.

ندائی گفت: در شهرستان های سرعین، نیر، خلخال و مشگین شهر، طرح های گردشگری بسیاری وجود دارند که حتی برای برخی از آنها، زمین لازم هم فراهم شده است که آماده ایم آنها را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی در ادامه جلسه، گریزی هم به ظرفیت های معدنی استان زد و افزود: در حال حاضر معادن مرغوب مس و سنگ در خلخال و مشگین شهر وجود دارند که با توجیه اقتصادی بالا، می تواند مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرند.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با همراهی وزارت دفاع، شاهد احداث فروشگاه های بزرگ و همچنین اجرای طرح های بزرگ صنعتی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/