مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ارائه مشوق های بیمه ای برای فعالان صنایع دستی و گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،نادر فلاحی بعد از ظهر شنبه با اعلام این خبر تصریح کرد: پیرو ابلاغ دستور العمل و فرایند های مشوق های بیمه کارفرمایی جهت استفاده از تخفیف های بیمه ای کارفرمایی، اداره کل میراث فرهنگی استان در نظر دارد این مهم را ویژه فعالان بخش گردشگری و صنایع دستی استان به اجرا درآورد.

وی افزود: بر همین اساس دولت ۲۳ درصد از سهمیه بیمه نیروهای کار جدیدی که در سال ۹۷ وارد چرخه کار شده و سابقه بیمه ندارند را متقبل می شود تا فرصتی جهت اشتغال زایی و ارتقا ایمنی شغلی افراد فراهم شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در خصوص شرایط کارجویی که می تواند از این امکان برخوردار شود، تصریح کرد: نیروی کار جدید بایستی دانش آموخته دانشگاهی باشد.

فلاحی ادامه داد: حداکثر سن برای مقطع کارشناسی ۲۵ سال، کارشناسی ارشد ۲۸ سال و دکتری ۳۲ سال است. دو سال خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می شود و نداشتن سابقه بیمه در تامین اجتماعی در طول یک سال قبل از ثبت نام ضروری است.

وی تاکید کرد: کارفرمایان بخش گردشگری و صنایع دستی استان می توانند با مراجعه به ستاد تسهیل اشتغال و کارآفرینی اداره کل واقع در طبقه اول ساختمان اصلی نسبت به معرفی نیروهای کارجوی خود اقدام کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: همچنین هر نیروی کارجویی می تواند با اطلاع این مهم به کارفرمای خود پیگیر امور بیمه ای خود باشد.

انتهای پیام/