فرمانده انتظامی شهرستان سرعین گفت: : حادثه غرق‌شدگی کودک 9 ساله، بر اثر غفلت والدین و سقوط کودک به داخل استخر آبگرم پهنلو اتفاق افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، سرهنگ محسن پوراسکندر در خصوص جزئیات غرق‌شدن کودک ۹ ساله در یکی از آب درمانی‌های سرعین گفت:  طبق بررسی‎‎‌های صورت گرفته، این حادثهِ غرق شدگی بر اثر غفلت والدین و سقوط کودک به داخل استخر آبگرم پهنلو  اتفاق افتاده است.

وی افزود:  کودک حادثه دیده بلافاصله،  به بهداری شهرستان سرعین  انتقال یافته اما  تلاش کادر درمانی نتیجه نداده و پسر بچه  ۹ ساله جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرعین تصریح کرد: ماموران انتظامی  بلافاصله پس از دریافت گزارش به محل حادثه اعزام  و بررسی‌ها انجام گرفت و در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد: در استخرهای شنا، اماکن تفریحی، طبیعت، محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ بیش از پیش مراقب افراد خانواده به ویژه کودکانشان باشند و هرگز از آنها غفلت نکنند.

پوراسکندر بیان داشت: با توجه به مسئولیت صاحبان و متولیان آب‌های درمانی،  استقرار نجات غریق و ناظر بهداشتی در استخرهای شنا ضروری است.

شهر سرعین به شهر چشمه‌های بهشتی معروف است و این منطقه با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم و حمام‌های طبیعی سالانه مقصد گردشگری هزاران نفر است.

انتهای پیام/