مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت:چهار تیم عملیاتی از شهرستان‌های کوثر و خلخال متشکل از ۱۱ نفر نجاتگر با ۵ دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه ریزش کوه در سرچم اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی  کلبه خبر، ساعت ۰۰:۳۹ بامداد امروز اتوبوس اردبیل – تهران در جاده سرچم واژگون و در این حادثه تلخ ۳ نفر جان باختند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل درباره جزئیات این حادثه در سایت هلال احمر اردبیل گفته است: پیرو گزارش دریافتی ساعت ۰۰:۳۹ بامداد امروز ۱۹ دی از نیروی انتظامی مبنی بر انحراف و واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اثر ریزش کوه در کیلومتر ۴۳ جاده کوثر _ سرچم (مابین تونل ۱۱ و ۱۲) سریعا ۴ تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان های کوثر و خلخال متشکل از ۱۱ نفر نجاتگر با ۵ دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه ۷ نفر مصدوم و ۳ نفر فوتی داشت که ۲ نفر از افراد فوتی بعد از عملیات رهاسازی به عوامل نیروی انتظامی حاضر در صحنه تحویل و ۲ نفر از مصدومین حادثه نیز در حین انتقال به مرکز درمانی در مسیر به عوامل اتوبوس آمبولانس اورژانس تحویل داده شده است.

همچنین دیگر مصدومین حادثه توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شده است.

در خبر  صفحه رسمی هلال احمراردبیل  تعداد حادثه دیدگان در واژگونی خودروی اتوبوس در جاده سرچم ، ۱۹ نفر عنوان شده  است .

ریزش کوه در جاده سرچم هرازگاهی چند موجب بروز حوادث تلخ در این محور مواصلاتی می‌شود که تلاش  برای ایمن سازی این جاده ادامه دارد و به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل توسعه راه‌های استان اردبیل به‌ویژه چهاربانده کردن جاده اردبیل – سرچم به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/  ش